zondag 16 december 2012

Kerststukjes!!

Afgelopen woensdag zou ik met de personeelsverening van mijn werk eindelijk kerststukjes maken. Het ene jaar wordt er een reis naar een kerstmarkt georganiseerd en het andere jaar, kerststukjes maken op kantoor!!!! Het was nu het jaar van de stukjes maken en ik had me opgegeven met een andere collega, gezellig!!!

Totdat ik afgelopen maandag met ladder en al naar beneden val en dus niet aan het werk kan.. Dus ook geen kerststukje maken, oh ik baalde echt!!!! Maar gisteren kwamen mijn ouders om weer mee te helpen in het huis en mijn moeder had allemaal spulletjes meegenomen om kerststukjes te maken!!!!! Zo lief!! En nu heb ik er toch nog eentje... nou eigenlijk 3!!!!

Dit is het 'hoofdstukje', deze staat in de eetkamer waar wij altijd zitten!































Deze heb ik gemaakt voor in de wc....

Samen met twee hyacinten en nog een hyacint in de douche!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten