dinsdag 9 april 2013

Nieuwe lintjes en knoopjes!

Na vandaag een leuk sollicitatiegesprek te hebben gehad, lag er een verrassing in de brievenbus: de knoopjes en lintjes waar ik al een tijdje op zat te wachten!!!



Kijk nou, zijn ze niet om op te vreten? Nou ja het is hout, dus dat zal ik niet doen, maar hoe leuk zal dit staan op je amigurumi??? 'Ik wil een knuffeltje' en 'lof joe', nou die ami's wil je nooit meer kwijt!!!



En die lintjes zijn ook al zo leuk, kortom ik ben weer helemaal blij!

Vanaf vanavond zijn ze verkrijgbaar in de webwinkel!!!!

6 opmerkingen:

  1. Goed gevoel over je gesprek? Spannend!! Mooie lintjes en lief die knoopjes! Ik heb net (eindelijk) even een bestelling gedaan bij je:-))
    Fijne avond!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar nog even afwachten! Hoor het als het goed is morgen!!! Maar zag je bestelling, dank je wel! Ga het zsm naar je verzenden!

      Verwijderen
  2. echt schattig die knoopjes !

    en nu duimen dat je gesprek super is gegaan !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schattig he? In het echt zijn ze nog leuker hihi... en bedankt voor het duimen :)

      Verwijderen
  3. Ze zijn helemaal gaaf, super zeg! Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super he? Vind ze zelf ook helemaal leuk, kan niet wachten totdat ik ze ergens op kan gebruiken hihi, maar ze staan nu ook in de webwinkel!

      Verwijderen